رویدادها آرشیو خبر ها
یوونتوس 2 - 1 لخیا گدانسک

یوونتوس 2 - 1 لخیا گدانسک

تیم فوتبال یوونتوس در دومین دیدار تدارکاتی پیش از لحظاتی پیش در کشور لهستان به مصاف تیم لخیا خواهد رفته است . در همین ارتباط آلگری نام 11 بازیکن اصلی خود را برای این دیدار اعلام کرد :

(3-5-2) : بوفون - روگانی - بونوچی - کیلینی - لختشتاینر - استورارو - خدیرا - پوگبا - پادوین - دیبالا - زاتزا .

بازیکنان نیمکت نشین : نتو - آودرو - کاسرس - مارکیزیو - موراتا - مانژوکیچ - اورا - ماچک - ویتاله - کلمنزا - پارودی - تلو - چری - وادالا .

در دقایق ابتدایی بازی تیم یوونتوس بازی تهاجمی را از خود به اجرا گذاشت و پل پوگبا ستاره ی فرانسوی یووه موفق شد با ضربه ی سر اولین گل بازی را به زیبایی به ثمر برساند.

کیه لینی مدافع ارزشمند تیم یوونتوس در حدود دقیقه ی 12 با مصدومیت نسبتا شدیدی مواجه شد و زمین بازی را ترک کرد. الگری از کاسرس برای پر کردن جای کیه لینی استفاده کرد.

در نیمه ی اول یوونتوس بهتری را نسبت به دیدار مقابل دورتموند شاهد بودیم اما هنوز در کارهای تاکتیکی و به خصوص برنامه ریزی از مرکز میدان تیم با مشکلات زیادی رو به رو بود و بازیکنان نتوانستند در نقش های خود بهترین نمایش را ایفا کنند.

هر چه از زمان بازی سپری شد، نمایش یوونتوس نیز با افت شدیدی رو به رو شد و شاگردان الگری با یک نمایش بد و نا امید کننده جریان بازی را دنبال کردند.

اشتباه مانژوکیچ و تعلل وی باعث شد تا تیم حریف از این فرصت نهایت استفاده را ببرد و دروازه ی یووه را که در نیمه ی دوم در اختیار نتو بود را باز کند.

در این صحنه که منجر به گل تیم لخیا گدانسک شد، مانژوکیچ در حالی که با سرعت رو به جلو حرکت می کرد یک دفعه متوقف شد و پاس رو به عقبی را ارسال کرد و همین موضوع سبب شد تا دروازه ی یووه باز شود و بازی مساوی دنبال گردد.

مهاجم جدید یوونتوس در این فصل خیلی زود اشتباه خود را جبران کرد و موفق شد دروازه ی لخیا گدانسک را به زیبایی و با ضربه ای فوق العاده باز کند تا برتری دوباره برای یووه باشد.

مانژو توپ را به زیبایی استپ کرد و در شش قدم حریف به زیبایی مدافع حریف را از پیش رو برداشت و با یک ضربه ی زیبا دروازه ی حریف را باز کرد.

در نهایت یوونتوس با برتری 2 - 1 مسابقه را به سود خود به پایان رساند و در انتظار مسابقات بعدی در اردوی پیش فصل خود می باشد.

یوونتوسی ها سه روز دیگر به مصاف تیم المپیک مارسی فرانسه خواهد رفت و بعد از ان به چین سفر می کنند تا خود را برای دیدار مقابل لازیو آماده کنند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: